Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

Συλλογή αρωμάτων..


Γεια σας τι μου κάνετε??Σήμερα θα σας παρουσιάσω τα δικά μου αρώματα που έχω αποκτήσει και κερδίσει κατά καιρούς. Εννοείται ότι δεν είναι μόνο ένα-δύο αλλά παραπάνω γιατί δεν τα τελειώνω σχεδόν ποτέ αλλά ούτε και έχω ένα αγαπημένο και μόνο για να φοράω συνέχεια το ίδιο.Πως θα μπορούσα άλλωστε αφού για να έχεις ένα για όλη την χρονιά θα πρέπει να μην είναι βαρύ για το καλοκαίρι αλλά ελαφρύ και το αντίστροφο και άλλο ίσως για βράδυ και άλλο για πρωί.
Λοιπόν πάμε να τα δούμε ένα προς ένα.








 D&G Light Blue Dreaming in Portofino 
Το πρώτο από αριστερά είναι και το τελευταίο μου απόκτημα μιας και το κέρδισα πριν λίγες ημέρες από διαγωνισμό των Sephora και τους ευχαριστώ ιδιαίτερα. Είναι καινούργιο άρωμα των D&G Light Blue Dreaming in Portofino Limited Edition και το έβγαλαν το 2012. Είχα δοκιμάσει στο παρελθόν το απλό Light Blue αλλά δεν ενθουσιάστηκα και τόσο,αλλά το συγκεκριμένο μου άρεσε πολύ.Άνετα θα το αγόραζα.Έχει ένα ελαφρύ φρουτώδες λουλουδένιο άρωμα,καλοκαιρινό και με απίστευτη διάρκεια.Το φοράω πλέον πρωί-βράδυ!

Coco Chanel
Coco από Chanel. Τολμώ να πω ότι είναι από τα αγαπημένα μου αρώματα!Μου το αγόρασε ο άντρας μου σε κάποια γενέθλια μου μιας και ήξερε ότι ήθελα πολύ να το αποκτήσω!Έχει ανατολίτικο άρωμα,απίστευτη διάρκεια αλλά είναι αρκετά βαρύ.Θα έλεγα ότι είναι ιδιαίτερο άρωμα και για όσους λατρεύουν τα Chanel.Εννοείτε ότι το φοράω μόνο χειμώνα και κυρίως το βράδυ.Το μπουκάλι του ένα αριστούργημα ιδιαίτερο και κομψό.


Nina απο Nina Ricci
Και αυτό είναι ένα φρουτώδες λουλουδένιο άρωμα που φοριέται όλες τις ώρες της ημέρας. Είναι πιο συγκαταβατικό από το προηγούμενο.Πάλι ο άντρας μου δώρο καθώς πηγαίναμε το 2009 μετά τον γάμο Ρόδο.Δεν μπορώ να πω ότι είναι από τα αγαπημένα μου,δεν θα το αγόρασα δηλαδή ξανά!Όχι ότι δεν είναι ωραία αλλά μάλλον δεν ταιριάζει τόσο στο δέρμα μου(παίζει μεγάλο ρόλο άλλωστε) και γιατί ένα διάστημα φορούσα μόνο αυτό και μάλλον το βαρέθηκα!!



Sun Delight Jil Sander
Είναι το πίσω αριστερά.Και αυτό από μια θεία μου δώρο.Αυτό και αν είναι άκρως καλοκαιρινό αλλά επίσης βαρύ!Την πρώτη φορά που το μύρισα είπα ότι μου θυμίζει θάλασσα,παραλία,αντηλιακό άλλα όλα αυτά στο πολύ τους.Δεν το έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές γιατί μου φαίνεται πιο βαρύ και από το Coco και πολύ γλυκό.Όσο για το μπουκάλι τίποτα το ιδιαίτερο!

Little black dress
Είναι από την εταιρία AVON και ναι και αυτό δώρο(θα μου πείτε στο τέλος τι αγόρασες μόνη σου?χαχα).Δεν είναι το κανονικό του μπουκάλι αλλά παραλλαγή και πιο λίγα ml 30δλδ. Είναι και αυτό από τα αγαπημένα μου το είχα και πιο παλιά.Είναι ανατολίτικο όμως σχετικά ελαφρύ θα έλεγα με μεγάλη διάρκεια και το φοράω πολύ συχνά.Θα το αγόραζα σίγουρα πάλι.

Gucci by Gucci Premiere
Τα είπαμε και πιο πάνω...και αυτό το κέρδισα από τα Galerie de Beaute..Κυκλοφόρησε το 2012 είναι σχετικά καινούργιο δηλαδή.Επίσης λουλουδάτο και ξυλώδες το άρωμά του.Επιβλητικό το μπουκάλι μυρίζει φανταστικά,ταίριαξε απόλυτα στο δέρμα μου,σχετικά καλή διάρκεια και για όλες τις εποχές και ώρες του χρόνου!


Trussardi  Inside
Αυτό το αγόρασα μόνη μου και κακώς το έκανα!!Το είχα μυρίσει σε γνωστή μου και μου άρεσε πάρα πολύ!Μύριζε σαν γλυκιά καραμέλα..Ναι μόνο σε αυτήν..Γιατί όταν το παρήγγειλα από το διαδίκτυο και το δοκίμασα πάνω μου απογοητεύτηκα!Μου βγάζει μια ξινίλα δεν μπορώ να το εξηγήσω ακριβώς παρόλο που το περιγράφει σαν ανατολίτικο λουλουδένιο(τρέχα γύρευε)άρωμα,καμία σχέση.Εννοείται ότι δεν ξαναγοράζω τίποτα από Trussardi μάλλον..


Αυτά ήταν λοιπόν τα δικά μου αρώματα.Τα δικά σας αγαπημένα?Και έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτά που παρουσίασα?



19 σχόλια:

  1. Παρα πολυ ωραια αρωματακια!! Εχω δοκιμασει το Little black dress και μου φανηκε αρκετα ενδιαφερον.!!!

    http://beautywithmairy.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ!Μας πλημμύρισες με μυρωδιές :)
    Έχω λατρέψει το άρωμα από Nina Ricci...είναι από τα αγαπημένα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχει βγει και καινουργιο δοκιμασε το αφου σου αρεσει το συγκεκριμενο.

      Διαγραφή
  3. ωραιο ποστ!μόνο το D&G έχω δοκιμάσει μόνο.... να και τα δικά μου αγαπημένα.... http://angiebeautyworld.blogspot.gr/2013/04/my-top-5-favourite-perfumes.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. periergws den exw dokimasei kammia!parolo pou latreuwwwwwww ta arwmata! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις επιλογες λοιπον!!Θα σου προτεινα την Light Blue παντως!Ειδικα τωρα για καλοκαιρι.

      Διαγραφή
  5. poly wraia sylogh ,vlepw kai to diko mou agaphmeno pou to exw teleiwsei 4-5 fores nomizw, milame gia poly light blue xixix !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυ ωραια η συλλογη σου!
    Το avon little black dress το εχω και εγω μυριζει ωραια οσο για την διαρκεια του ειναι ικανοποιητικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ειναι ωραιο. Σε εμενα κραταει αρκετα μπορω να πω.

      Διαγραφή
  7. Γεια σου Ανθή, είμαστε και συνονόματες :)
    Εγώ με το Νina Ricci άκουγα πολυ καλά σχόλια.
    Της Chanel δεν εχω δοκιμάσει ακόμα γιατι μου φαίνονται βαριές αλλα θα το ήθελα πολύ.
    Αν θές πέρασε μια βόλτα και απο το μπλογκ μου!
    Chocolate Martini Heels

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην αρχη μου αρεσε και εμενα πολυ η ricci αλλα μετα μαλλον την βαρεθηκα. Μια chanel αξιζει να εχεις!!Και φυσικα θα δω το μπλοκ σου!

      Διαγραφή
  8. Όμορφο το blog σου Ανθή!
    Μπράβο!
    we ll be in touch!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. η gucci & η light blue ειναι ερωτας :)

    http://prettyandelectric.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια συλλογή αρωμάτων! Έχω δοκιμάσει τη Light Blue και τη Nina Richi. Αυτή που χρησιμοποιώ τώρα όμως που ειναι και η αγαπημένη μου είναι η especially escada!
    Θα χαρώ να σε δω και στο δικό μου μπλογκ!
    Φιλιά Μπέτυ
    mintfloraldiary.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή